خاموش کردن ماشین، نحوه خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن ماشین، نحوه خاموش کردن خودرو، خاموش کردن دزدگیرماشین، طریقه خاموش کردن ماشین، رله قطع کن دزدگیر، طریقه نصب رله قطع کن دزدگیر، قطع کن ماشین سنگین

خاموش کردن ماشین، نحوه خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن ماشین، نحوه خاموش کردن خودرو


اگر قابلیت خاموش خودرو از راه دور را داشته باشیم، در مواقع ضروری همیشه کار راه‌انداز خواهد بود. قابلیت خاموش و روشن کردن خودرو توسط ردیاب یا دزدگیر پیشرفته انجام می‌شود. تنها با فشردن یک دکمه در نرم افزار، خودرو خاموش می‌شود. این قابلیت را شرکت کارینا صنعت فرتاک برای شما فراهم کرده است. در ادامه طریقه خاموش کردن خودرو درحال حرکت را بررسی می‌کنیم.

 

 

 

 

کاربرد خاموش کردن خودرو از راه دور

• شما مسافرت هستید و می‌خواهید جز شما کسی ماشین را روشن نکند.
• سارق توانسته درب ماشین را باز کند، استارت زده و حرکت کند (هرچند که هنگام باز شدن و روشن شدن خودرو، برای شما پیامک ارسال می‌شود.)
• خودرو مکان بدی پارک شده یا دزدگیر خودرویتان به مشکل خورده و قفل نمی‌کند و نگران سرقت هستید.
• فرزند شما بدون گواهینامه، خودرو را روشن کرده.
• و …

این مقاله را نیز مطالعه کنید: تفاوت دزدگیر و ردیاب در تامین امنیت

 

 

 

 

 

 

طریقه خاموش کردن خودرو با ردیاب

از دو طریق میتوانید ماشین را از راه دور (هر نقطه داخل یا خارج کشور) خاموش کنید.

1.آنلاین:

وارد نرم افزار کارینا شده و گزینه غیرفعال کردن خودرو را فعال کنید.

2. آفلاین:

کد 51 (کد خاموش کردن ماشین) را به همراه رمز دستگاه از طریق پیامک به سیم‌کارت داخل ردیاب ارسال کنید.

با اجرای دوباره‌ی این مراحل، خودرو روشن می‌شود و تا وقتی که خودتان اقدام به روشن کردن خودرو نکنید؛ سرنشینان نمی‌توانند خودرو را روشن کنند.
روی ردیاب‌ها یک رله قطع کن قرار دارد که هنگام خاموش کردن خودرو فعال می‌شود. در زمان دریافت فرمان، رله قطع کن جی پی اس، پمپ سوخت خودرو از کار می‌افتد. با طی این روند ماشین به آرامی متوقف خواهد شد و سارق تصور می‌کند که بنزین خودرو تمام شده است. مشابه وقتی که بنزین تمام می‌شود عمل می‌کند.

خاموش کردن خودرو با ردیاب، روشن کردن خودرو از راه دور، خاموش کردن، نحوه از کار انداختن دزدگیر ماشین
روشن کردن خودرو از راه دور، خاموش کردن، نحوه از کار انداختن دزدگیر ماشین
خاموش کردن خودرو با ردیاب

ردیاب پیشرفته ماهوارهای چیست؟

ردیاب خودرو، دستگاه کوچکی است که به صورت مخفی نصب می‌شود و یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می‌دهد تا کنترل خودرویتان را از هر نقطه‌ای در دست داشته باشید. با ارسال یک پیامک به سیم کارت داخل ردیاب یا از طریق نرم افزار می‌توانید دستورهای مختلفی را صادر کنید تا ردیاب انجام دهد یا گزارش گیری کند.

مزایای خاموش کردن خودرو از راه دور

خاموش کردن خودرو از راه دور، به معنای غیر فعال کردن پمپ بنزین است. یعنی اگر شما ماشین را در حال حرکت خاموش کنید؛ پمپ سوخت ماشین قطع میشود و دیگر با استارت روشن نمی‌شود. تنها وقتی که شما این گزینه را غیرفعال کنید دوباره ماشین روشن می‌شود.

یکی از قابلیت‌های مهم کنترل از راه دور، خاموش کردن خودرو است که سارق بعد از چندبار تلاش ناموفق برای روشن کردن؛ خودرو را رها می‌کند و شما با داشتن لوکیشن دقیق خودتان را به ماشین می‌رسانید. به این صورت، دست سارق از ماشین شما کوتاه می‌شود.

نحوه نصب دزدگیر یا ردیاب پیشرفته با قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور

دزدگیر ردیاب خودرو یا ردیاب خودرو کارینا، روی تمام وسایل نقلیه سبک و سنگین، داخلی یا خارجی نصب می‌شود. اگر با سیستم برق خودرو آشنا هستید؛ با کمک کارشناسان کارینا می‌توانید اقدام به نصب دستگاه کنید. در غیر این صورت ما یک نصاب در شهر خودتان معرفی می‌کنیم تا نصب ردیاب را برایتان انجام دهد. ردیاب را در یک مکان مخفی نصب کنید تا از چشم و دست بقیه مخصوصا سارقین دور بماند.

خاموش شدن خودرو در حال حرکت، نحوه خاموش کردن خودرو،خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن خودرو، اموزش خاموش کردن ماشین پراید
نحوه خاموش کردن خودرو،خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن خودرو، اموزش خاموش کردن ماشین پراید
خاموش شدن خودرو در حال حرکت

ردیاب با قابلیت خاموش کردن خودرو برای چه افرادی مناسب است؟

امروزه با افزایش سرقت خودرو و آشنایی سارقان با سیستم‌های ضد سرقت معمولی و قدیمی همچون دزدگیرها و قفل فرمان، پیشنهاد می‌شود همه افراد از ردیاب برای ایمنی بیشتر استفاده کنند. علاوه بر افراد عادی، صاحبان نمایشگاه‌های خودرو، شرکت‌های اجاره ماشین و شرکت‌هایی که دارای ناوگان حمل و نقل هستند نیز از مشتریان اصلی ردیاب هوشمند با قابلیت خاموش کردن موتور از راه دور هستند.

 

چطور ردیاب دزدگیر با رله قطع کن را تهیه کنم؟

این قابلیت(خاموش کردن خودرو از راه دور) در ردیاب و دزدگیر ردیاب کارینا موجود است. این تنها یکی از قابلیت‌های این محصولات است و هرکدام امکانات زیادی برای کنترل و استفاده راحت‌تر از خودرو دارند.
ردیاب‌های کارینا قابلیت‌های گسترده از جمله ردیابی آنلاین و آفلاین، شنود کابین خودرو، گزارش گیری کامل (توقف‌ها، مسیرها، لرزش خودرو، باز شدن درب و …) را دارد.
محصول پر طرفتار دیگر کارینا دزدگیر ردیاب کارینا است. دزدگیر ردیاب نیاز کامل شما به ردیاب و دزدگیر را رفع میکند و امکانات کامل هر دو را دارد.مانند(قفل شدن خوداکار درب، تعیین میزان حساست به صدا و لرزش، هشدار باز شدن در(یا صندق و کاپوت) از طریق نرم افزار و پیامک و تماس، قفل کودک و …

خاموش کردن خودرو با جی پی اس، نحوه خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن ماشین، آموزش خاموش کردن ماشین، روش خاموش کردن ماشین
نحوه خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن ماشین، آموزش خاموش کردن ماشین، روش خاموش کردن ماشین
خاموش کردن خودرو با جی پی اس

در این مقاله قابلیت خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور را بررسی کردیم. شرکت کارینا از سال 1384 برروی تکنولوژی امنیت کار میکند و برای تمام محصولات 2 سال گارانتیی تعویض در نظر گرفته تا خریدار بدون دغدغه محصول را استفاده کند. برای خرید و دریافت راهنمایی درباره‌ی محصول یا اخذ نماندگی کارینا با این شماره‌ها تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام بدهید.

تایم اداری: 05157252665
ساعات دیگر: 09914450884

 


سوالات شما:

 

رله قطع کن چطور نصب می‌شود؟

رله قطع کن دزدگیر به پمپ سوخت خودرو متصل می‌شود. این امکانی است که اکثر ردیاب‌ها و بعضی از دزدگیرهای خودرو دارند. رله قطع کن ردیاب دزدگیر کارینا بسیار عالی کار می‌کند. 

مراحل خاموش کردن ماشین به چه صورت است؟

از طریق نرم افزار اندروید و ios گزینه‌ی خودرو خاموش را انتخاب کنید و یا کد پیامکی فعال کردن رله قطع کن را به سیم کارت ردیاب بفرستید.

طریقه کار رله قطع کن دزدگیر، نحوه خاموش کردن خودرو با ردیاب؟

رله قطع کن کم کم پمپ سوخت خودرو را از کار می‌اندازد و سرعت خودرو کم و خودرو خاموش می‌شود.خاموش کردن خودرو،خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن خودرو، اموزش خاموش کردن ماشین پراید، نحوه خاموش کردن ماشین، مراحل خاموش کردن ماشین، آموزش خاموش کردن ماشین، رو خاموش کردن ماشین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.6]

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *