CCTV cameras and burglar alarms، مزایا و معایب شغل نصب دوربین مدار بسته، دوربین و دزدگیر ساختمان، دزدگیر منزل با دوربین، ساخت دزدگیر منزل

مزایا و معایب شغل نصب دوربین مدار بسته، دوربین و دزدگیر ساختمان، دزدگیر منزل با دوربین، ساخت دزدگیر منزل


با بالا رفتن آمار سرقت از خانه و محل کار، افراد به دنبال راه‌های تامین امنیت خانه‌ی خود هستند که مورد هجوم سارقین قرار نگیرند چون پیشگیری بهتر از درمان است. با یک هزارم پولی که در مواقع سرقت از دست می‌رود می‌تونیم امنیت را به خود هدیه دهیم. حال سوال اینجاست: تفاوت دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته چیست؟ کدام بهتر است؟
جواب این سوال بستگی به نیاز شما دارد.
1. می‌خواهید پیشگیری کنید یا نظارت داشته باشید؟
2. قصد نصب در چه مکانی دارید؟
3. چه بودجه‌ای در نظر گرفتید؟

فهرست موضوعات

فواید دوربین مدار بسته در تفاوت دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته

1. ثبت و ذخیره وقایع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته مانند چشم سوم شماست که در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته همه‌ی تصاویر و وقایع را ذخیره می‌کند. این قابلیت برای همه بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. مثلا فکر کنید یک شی در اتاقتان گم می‌شود. از طریق چک کردن دوربین می‌توانیم عاقبت شی گم شده را ببینیم و آن را بیابیم یا این‌که سارق خبیث خانه را که شاید حتی از آشنایان باشد را پیدا کنیم.

2. تشخیص چهره سارق در دوربین مدار بسته

اگر سارقی به خانه یا محل کار شما بیاید، به کمک فیلم‌های ضبط شده‌ی دوبین مدار بسته چهره‌ی سارق را تشخیص می‌دهیم. فقط کافیست فیلم‌ها را در اختیار پلیس قرار دهیم.

3. افزایش امنیت در دوربین مدار بسته

از قدیم گفتند که سر بی‌درد را دستمال نمی‌بندند. سارقین هم معمولا به دنبال مکانی بدون تجهیزات امنیتی هستند که خودشان را به دردسر نیندازند و فقط حضور دوربین مدار بسته حتی گاهی غیر فعال، حکم بازدارندگی را برای سارق به وجود می‌آورد.

4. کنترل ورود، خروج و رفتار اعضا

گاهی یک مشکل در خانه یا محل کار ما را مشکوک می‌کند و حس ششم ما را برمی‌انگیزد. یک خرابکاری کوچک یا یک تصویرسازی می‌تواند فاجعه‌ای را برای ما پیش بیاورد. با کنترل ورود و خروج اعضا می‌تواند فرد خرابکار را پیدا کرد و مشکل ایجاد شده را حل کرد.

5. دریافت خسارت از بیمه به کمک دوربین مدار بسته

اگر مورد سرقت قرار گرفته باشید و بیمه سرقت تهیه کرده باشید در نهایت بعد از پیدا نشدن سارق با دادن فیلم‌های دوربین مدار بسته به شرکت بیمه، خسارت براورد شده به شما پرداخت می‌شود.

آمار سرقت، ، دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن، مزایا و معایب شغل نصب دوربین مدار بسته، دوربین و دزدگیر ساختمان، دزدگیر منزل با دوربین
، دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن، مزایا و معایب شغل نصب دوربین مدار بسته، دوربین و دزدگیر ساختمان، دزدگیر منزل با دوربین

محدودیت دوربین مدار بسته در تفاوت دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته

6. چهره پوشیده سارق در دوربین مدار بسته

معمولا هیچ سارقی با روی باز به سرقت نمی‌رود و بلکه صورتش را کامل می‌پوشاند و ما بعد از سرقت که دوربین‌ها را چک کردیم باید فقط نظاره‌گر باشیم و از دست پلیس هم کاری برنمی‌آید چون با چهره پوشیده شده فقط متوجه هیکل و رنگ لباس‌ها می‌شویم که از این طریق هم دستمان به جایی بند نیست.

7. نوش دارو پس از مرگ سهراب …

دوربین مدار بسته فقط نظاره‌گری بر امنیت خانه و محل کار ماست و امنیت را خودش به ارمغان نمی‌آورد. یعنی وقتی ما دوربین مدار بسته را در محیط نصب کردیم سارق می‌آید و با خیال راحت و بدون محدودیت زمان کار خودش را انجام می‌دهد و هیچ ابزاری برای فراری دادن سارق وجود ندارد و تنها نظاره‌گری بر سرقت است. ما بعد از سرقت که به محیط بیایم تازه متوجه سرقت خواهیم شد و آن وقت نوش دارویی برای ما و کاری که از دست رفته است.

8. عیان بودن دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته آشکار و عیان است و هرکس که وارد محیط شود دوربین را به راحتی میابد و همین امر موجب می‌شود که بتواند با کندن سیم‌ها یا جابه‌جا کردن چشمی دوربین آن را از کار بیاندازد و به راحتی به کارش برسد.

خیلی اوقات اموال دزدی برنمی‌گردد یا سارق هیچ وقت پیدا نمی‌شود. اگر هم پیدا شود کلی دوندگی دارد و …
پس چطور از بروز دزدی جلوگیری کنیم؟

دزدگیر اماکن یا دوربین مدار بسته، تفاوت دزدگیر و دوربین مدار بسته، مدار دزدگیر اماکن، دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن، مزایا و معایب شغل نصب دوربین مدار بسته
تفاوت دزدگیر و دوربین مدار بسته، مدار دزدگیر اماکن، دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن، مزایا و معایب شغل نصب دوربین مدار بسته

ویژگی‌های دزدگیر اماکن در تفاوت دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته

دزدگیر اماکن ابزاری است که امنیت واقعی را برای ما به ارمغان می‌آورد و مانند نگهبانی 24 ساعته مراقب خانه و زندگی ما است. دزدگیر اماکن در قبل و هنگام و بعد از سرقت بسیار مفید است.

9. حل مشکل در سرقت و حادثه 

دزدگیر اماکن دو صورت به ما کمک می‌کند و برای هر کدام سنسورهای مختلف دزدگیر اماکن در بازار موجود است که می‎‌توان از هر کدام که خواستیم با توجه به محیط استفاده کنیم.
• بروز حادثه در محیط (آتش سوزی، گاز گرفتگی و …)
• سرقت

10. اطلاع‌رسانی از خطر و سرقت دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن در صورت هرگونه حساسیت یا اختلال در محیط به ما اطلاع می‌دهد و این اطلاع‌رسانی از چند طریق انجام می‌شود.
• صدای آژیر:
صدای آژیر رعب و وحشت برای سارق به وجود می‌آورد و حکم بازدارندگی دارد.
• اطلاع رسانی با ارسال پیامک برای شما
ما در هر نقطه در سراسر کشور باشیم، از خطر آگاه می‌شیم وبه سرعت خودمان را می‌رسانیم یا به پلیس اطلاع می‌دهیم.
• اطلاع رسانی با برقراری تماس با شما
ممکن است پیامک را متوجه نشویم اما تماس حواس ما را جمع می‌کند و آگاه می‌شویم.

11. مانیتورینگ حرفه‌ای دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن 2 ریموت دارد اما مهم‌تر از آن ریموت‌های آنلاینش است. دزدگیر اماکن کارینا نرم افزار مناسب همه‌ی سیستم عامل‌‌ها به علاوه‌ی سامانه‌ی وب دارد. با سامانه‌ی وب حتی وقتی مبایل همراهتان نیست و فاصله‌ی زیادی تا منزل دارید می‌توانید خانه را به راحتی کنترل کنید.

12. هوشمندسازی منزل با دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن کارینا 4 رله خروجی دارد که می‌توانید آن را به چهار وسیله برقی در خانه متصل کنید. با این کار از هر فاصله‌ای می‌‍‌توانید وسایل برقی را روشن و خاموش کنید. وسایلی مانند: روشنایی، گرمایش و سرمایش، کتری برقی و چای ساز، درب باز کن و …

13. غیر قابل متوقف شدن دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن مخفی و در نقاط غیر قابل دسترس نصب می‌شود و سنسورهای مختلفی به آن متصل است. یعنی اگر سارق قصد غیر فعال سازی دزدگیر را هم داشته باشد باید موانع یعنی سنسور ها را متوقف کند تا به دزدگیر اماکن برسد که با متوقف شدن هر سنسور، دزدگیر اماکن به ما اطلاع می‌دهد و عملا ما متوجه خطر می‌شویم.

14.پشتیبانی از قابلیت‌های گسترده

قابلیت‌هایی که می‌توانیم استفاده کنیم:
حفاظت از خسارت‌هایی احتمالی: سنسور آتش، گاز، دود، دما و …
اطلاع از وجود سارق: سنسور چشمی، لرزش یا شکستن شیشه، سنسو بیم و …

14. کنترل 8 طبقه یک ساختمان با پنل دزدگیر منزل

یک دزدگیر اماکن 8 زون دارد که هرکدام را به یک طبقه ساختمان می‌توان متصل کرد و از لحاظ قیمتی بسیار مناسب خواهد بود.

تفاوت دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته، ساخت دزدگیر منزل، مدار دزدگیر منزل،دوربین دزدگیر منزل، جلوگیری از سرقت دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته و دزدگیر
ساخت دزدگیر منزل، مدار دزدگیر منزل،دوربین دزدگیر منزل، جلوگیری از سرقت دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته و دزدگیر

محدودیت‌های دزدگیر اماکن در تفاوت دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته

15. نصاب حرفه‌ای

دزدگیر اماکن را حتما یک نصاب حرفه‌ای باید نصب کند که نقاط مختلف خانه را شناسایی کرده و برای هر قسمت یک سنسور مخصوص تعبیه کند. اگر نصاب تجربه‌ای ضعیفی داشته باشد امنیت شما کم‌تر می‌شود. مثلا پنل دزدگیر حتما باید دور از دید باشد و جلوی دست قرار دادن آن کار سارق را راحت‌تر می‌کند.
برای نصب دزدگیر اماکن در شهرتان، با ما تماس بگیرید تا نصابی ماهر و متخصص را به شما معرفی کنیم.

16. تلفن‌کنند‌ه‌ی دزدگیر اماکن

حتما دزدگیر منزلی بخرید که تلفن کننده‌ی خط ثابت و هم سیم کارتی را در کنار هم داشته باشد چون با استفاده از تلفن کننده‌ی خط ثابت تنها ا گر سارق سیم تلفن را قطع کند دیگر هیچ پیامی برای شما نخواهد آمد و عملکرد دزدگیر از بین می‌رود.

17. عدم ثبت تصاویر در دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن سیستم پیشگیری از سرقت است و نه ابزار پس از سرقت. یعنی دزدگیر مانع از دزدی می‌شود و محدودیت آن این است که فیلم یا تصویری را ذخیره نمی‌کند.

در این مقاله تفاوت دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته را بررسی کردیم. با توجه به نیازتان در محیط یک یا هر دو این تجهیزات امنیتی را استفاده کنید و فراموش نکنید که هزینه برای تامین امنیت به نوعی مانند سرمایه‌گذاری است که روی دارایی‌هایتان داشته باشید.

اگر شما مورد دیگری درباره‌ی تفاوت دزدگیر اماکن و دروبین مدار بسته می‌دانید و همچنین نظرتان را برایمان بنویسید و با سایت کارینا در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *