خرید ردیاب خودرو سواری

برای بالا بردن امنیت خودرو و شناسایی مسیرهای طی شده، از ردیاب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. GPS خودرو قابلیت های مختلفی دارد، اما پیشرفته ترین ردیاب های خودرو سواری می توانند به صورت همزمان با استفاده از GPRS، GPS و GSM اطلاعات را مخابره نمایند. جی پی اس هایی که تمامی اپلیکیشن های ذکر شده را همزمان با هم داشته باشند، به صورت دقیق تری می توانند مسیر طی شده توسط خودرو را در هر لحظه شناسایی کنند. مسیریابی با دقت و سرعت بالا از ویژگی های منحصر به فرد این ردیاب ها می باشد. در صورتی که خودرو سواری مورد سرقت واقع شود، ردیاب به ایمیل و یا موبایل شما پیامک زده و شما را از سرقت با خبر می کند. اگر خودرو سواری سرقت شده در حال حرکت باشد، شما بدون هیچ زحمتی و تنها با استفاده از ردیاب می توانید، خودروی خود را تعقیب کرده و مسیر طی شده را لحظه به لحظه کنترل نمایید و در اسرع وقت به پلیس اطلاع داده و خودروی خود را به دست آورید.
یکی دیگر از قابلیت های مهم دیگر جی پی اس خودرو سواری این است که اگر خودرو در حال حرکت باشد و خودرو سرقت شده باشد، شما می توانید از راه دور آن را کنترل کرده و خودرو را خاموش نمایید.
در هنگام نصب و خرید ردیاب خودرو شما باید چندین شماره اضطراری بر روی آن ذخیره کنید، این شماره های اضطراری شما را از سرقت خودرو و دیگر اتفاقات غیر طبیعی که متوجه خودرو می شود با خبر می کند.
از دیگر قابلیت های ردیاب ماشین سواری می توان به تعریف محدوده های جغرافیایی بر روی آن پرداخت، به عنوان مثال برخی از والدین از اینکه فرزند نوجوانشان اتومبیل را بدون اجازه آن ها برداشته و به مسافرت و یا مکان هایی که سبب نگرانی والدین هستند، بروند، همیشه در دلهره و استرس به سر می برند، با نصب یک ردیاب فوق العاده بر روی خودرو می توان این دلهره را حذف کرد. به محض اینکه خودروی شما در محدوده های جغرافیایی غیر امن و ممنوعه قرار بگیرد، از طریق پیامک به شما خبر داده شده و خودرو به طور خودکار با نزدیک شدن به این محل ها متوقف می شود.
ردیاب های باکیفیت و پیشرفته خودرو سواری دارای باطری نیز می باشند، این ردیاب ها با برق ماشین کار کرده و در صورت از کار افتادن یا قطع برق

ماشین از باطری داخلی خود برای ارسال مشخصات و مسیر یابی استفاده می کنند.


ردیاب خودرو سیمکارت خور


خرید ردیاب ماشین سیمکارت خور در ابعاد مختلف بامکان پذیر می باشد. برق اکثر خودروهای سواری و موتور سیکلت ها ۱۲ ولت بوده و ولتاژ مورد نیاز برای این جی پی اس ها با برق خودرو و وسایل نقلیه فراهم می شود. تمامی اطلاعات خودرو شامل جهت حرکت، نقطه ی توقف، مسیر حرکت، سرعت حرکت و تمامی اطلاعات از طریق سیمکارت داخلی خودرو برای صاحب ماشین فرستاده می شود. با استفاده از یک گوشی می توانید تمامی اطلاعات مربوط به خودرو را به دست آورید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *